Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på alt du lurer på om Garmin Pay

1. Hva er Garmin Pay?
Garmin Pay er en ny funksjon, som gir deg muligheten å koble et betalingskort opp til din Garmin enhet.


2. Hvordan kan jeg bruke Garmin Pay?
Du bruker denne funksjonen for å betale trådløst med klokken, slik som med et trådløst kort.


3. Hvilke kort fra banken kan jeg laste opp i Garmin Connect Mobile appen?
Du får oversikt over kompatible banker, og kort her.


4. Kan jeg laste opp flere kort i Garmin Connect Mobile appen?
Denne funksjonen er laget for å brukes opp imot et kort, men hvis du har muligheten, så kan du prøve å legge til flere!


5. Hvor kan jeg betale med smartklokken?
Du kan betale med Garmin Pay, på de stedene som aksepterer trådløs betaling.


6. Hvordan kan jeg betale med smartklokken?
Sørg for at du har penger på kontoen/i klokken, og at du ikke har en regionsperre.


7. Trenger jeg å ha telefonen min i nærheten når jeg skal betale med klokken?
Det er ikke nødvendig å ha telefonen i nærheten for å bruke denne funksjonen, men om du taster feil PIN-kode, så må du legge til kortet på nytt i Connect.


8. Hvor trekkes pengene fra når jeg betaler med smartklokken?
Pengene trekkes fra kontoen din.


9. Hvor kan jeg se transaksjonene som jeg gjør med Garmin Pay?
Denne oversikten vil du få i transaksjonshistorikken i kontoen din.


10. Er det sikkert å betale med smartklokken?
Det er sikkert å betale med denne funksjonen.


11. Kan jeg betale med smartklokken i utlandet?
Du kan betale i utlandet, dersom de aksepterer trådløs betaling, og dersom kortet ditt er kompatibelt.


12.  Hvordan kan jeg sperre kortet hvis jeg mister smartklokken min?
Da kan du sperre kortet i Garmin Connect.


13. Jeg har glemt koden til klokken – hvordan resetter jeg denne?
Når du slår inn feil kode 3 ganger, så må du av sikkerhetsgrunner legge til kortet på nytt i Connect.