 
            Reklamasjon på kredittkort
Har du oppdaget feil eller ukjente transaksjoner på ditt Agricard, eller har blitt belastet for en vare du ikke har mottatt?
Du er ikke alene, og heldigvis kan du få god hjelp ved å opprette en reklamasjonssak.
Når kan du opprette en reklamasjonssak?
Du kan opprette en sak hvis:
- du finner ukjente transaksjoner på kredittkortet ditt
- du mottar en vare som ikke samsvarer med det du har bestilt
Husk at reklamasjonssaken må opprettes så raskt som mulig og senest innen 13 måneder etter at pengene ble trukket fra kredittkortet. Sperr kortet ditt umiddelbart ved å ta kontakt med oss, eller logg inn i Kredittbanken-appen eller øverst på denne siden.
Slik gjør du det
For å opprette en reklamasjonssak trenger du:
- BankID-appen eller din BankID-brikke
- Ditt fødsels- og personnummer
- Transaksjonsoversikt som viser kjøpene du ønsker å reklamere på. Du kan enkelt merke transaksjonene ved å logge inn i Kredittbanken-appen eller her på siden, og velge Reklamasjon under ditt kredittkort.
Trenger du hjelp underveis? Ring oss på +47 73 88 44 42.
